رفع گرفتگی توالت فرنگی در زنجان

” خـدمات فنی امین

گرفتگی فاضلاب دستشویی می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد و مشکلات زیادی به همراه داشته باشد. اما نگران نباشید؛ زیرا در بسیاری از موارد می‌توان این انسداد را با روش‌های ساده‌ای رفع کرد. در این مقاله، 6 روش عالی برای رفع گرفتگی توالت فرنگی در زنجان توضیح داده شده است.

شرح خدمات

رفع انسداد توالت فرنگی

محل خدمات 

 شهر زنجان

ساعات کاری 

شبانه‌روزی

نـرخ خدمات

ارزانترین قیمت

سابقه کاری

15 سال 

رفع گرفتگی توالت فرنگی در زنجان

تماس و هماهنگی با لوله بازکنی

علت گرفتگی توالت فرنگی

پوشک و دستمال مرطوب بچه.

پوشک‌ و دستمال‌های مرطوب اغلب دارای خاصیت جذب آب هستند. زمانی که این محصولات در توالت دفع می‌شوند، ممکن است در تماس با آب، آب را جذب کرده و حجم آنها افزایش یابد. این افزایش حجم می‌تواند باعث گرفتگی و انسداد لوله‌های توالت شود،
برخی از مواد موجود در پوشک‌ها و دستمال‌های مرطوب، مانند الیاف و پلیمرها، قابل حل در آب نیستند و در مواجهه با آب، به صورت مخلوط و چسبناک می‌شوند. این مواد می‌توانند به دیواره‌های لوله‌های توالت چسبیده و باعث ایجاد رسوبات و انسداد شوند.

پد قاعدگی، تامپون و نوار بهداشتی.

این موارد به علت نوع ساخت دارای جذب بالا می باشند .

 زمانی که این موارد در توالت دفع ‌شوند، ممکن است به دلیل جذب مایعات، حجم آنها افزایش یابد.

افزایش حجم می‌تواند منجر به مسدود شدن لوله‌های فاضلاب شود و باعث انسداد آنها گردد.

دستمال توالت

80 درصد گرفتگی های توالت به علت انداختن دستمال توالت می باشد که دستمالها روی هم تلنبار شده و باعث انسداد می گردند.

رفع گرفتگی توالت فرنگی
اسباب بازی های کودکان.

کودکان در مراحل ابتدایی رشد و تکامل، دارای کنجکاوی فراوانی هستند و اغلب می‌خواهند آنچه را که می‌توانند با دست‌ها و اشیاء اطرافشان انجام دهند، آزمایش کنند. و یاد بگیرن،انداختن اسباب‌بازی در توالت ممکن است جزو آزمایش‌های آنها باشد که جواب برای آن وجود ندارد.

گرفتگی لوله با اسباب بازی

رفع انسداد توالت فرنگی در رشت

برای رفع گرفتگی توالت فرنگی در زنجان، چندین روش مختلف وجود دارد که هر کدام بسته به شدت و نوع گرفتگی می‌تواند موثر باشد. در اینجا به چندین روش پرکاربرد و موثر اشاره می‌کنیم:

 استفاده از تلمبه (پلنجر)

تلمبه یا پلنجر یکی از رایج‌ترین و ساده‌ترین ابزارها برای رفع گرفتگی توالت است. این وسیله را روی سوراخ توالت قرار دهید و با ایجاد فشار و مکش، تلاش کنید تا انسداد را باز کنید. بهتر است این کار را چندین بار تکرار کنید تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

استفاده از تلمبه برای باز کردن لوله
محلول آب گرم و مایع ظرفشویی

یکی دیگر از روش‌های خانگی و ساده، استفاده از محلول آب گرم و صابون مایع است. مقداری صابون مایع را در توالت بریزید و سپس آب گرم (نه جوش) را اضافه کنید. این ترکیب می‌تواند به روان‌سازی و حل کردن مواد جامد کمک کند.

استفاده از آب گرم
استفاده از سرکه و جوش شیرین

سرکه و جوش شیرین نیز ترکیبی موثر برای رفع گرفتگی‌های متوسط است. نصف فنجان جوش شیرین را در توالت بریزید و سپس نصف فنجان سرکه اضافه کنید. اجازه دهید این محلول برای حدود 30 دقیقه بماند و سپس آب گرم بریزید.

استفاده از جوش شیرین و سرکه
 استفاده از فنر دستی

اگر روش‌های فوق کارساز نبود، استفاده از فنر دستی می‌تواند کمک‌کننده باشد. این ابزار بلند و انعطاف‌پذیر را به آرامی داخل لوله فرو کنید و با چرخاندن آن، انسداد را برطرف کنید.

استفاده از فنر دستی
 استفاده از محلول‌های شیمیایی

در صورتی که هیچ‌یک از روش‌های بالا موثر واقع نشد، می‌توانید از محلول‌های شیمیایی مخصوص رفع گرفتگی استفاده کنید. این محلول‌ها معمولا حاوی مواد قوی‌ای هستند که می‌توانند مواد جامد را حل کنند. حتماً دستورالعمل روی بسته‌بندی را به دقت مطالعه کنید و نکات ایمنی را رعایت کنید.

استفاده از چسپ

این روش که به نظر می‌رسد یک روش ساده و بدون نیاز به ابزار خاص است، می‌تواند گزینه‌ای موثر برای رفع گرفتگی توالت باشد. با استفاده از چسب نواری و فشار دادن به طرف پایین، می‌توانید انسداد را از مسیر خود رها کنید و آب را به راحتی جریان دهید.

بعد از اینکه چسپ یا سلفون را بر روی توالت فرنگی چسباندید توالت را فلش کنید تا آب در در حوضچه توالت پر شود وقتی پر شد آن را با دست فشار دهید تا انسداد لوله باز شود این کار را چند بار تکرار کنید تا معجزه را ببینید.

استفاده از چسب برای باز کردن لوله

شماره لوله بازکن توالت فرنگی در زنجان

شماره تماس 09194705292 مربوط به خدمات رفع گرفتگی توالت فرنگی در زنجان است. این شماره به شما امکان دسترسی به متخصصین مجرب و حرفه‌ای شرکت امین را می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن و با استفاده از ابزارهای مدرن، مشکل گرفتگی توالت فرنگی شما را برطرف می‌کنند. ارائه خدمات 24 ساعته، قیمت‌های مناسب و تضمین کیفیت کار از ویژگی‌های بارز این شرکت است.

شماره تعمیرکار توالت فرنگی در زنجان

کلمات سرچ شده

شماره لوله بازکن برای باز کردن لوله توالت فرنگی در زنجان – تعمیرکار توالت فرنگی در زنجان – شماره نصاب توالت فرنگی در زنجان – تعمیر توالت فرنگی در زنجان – باز کردن گرفتگی توالت فرنگی در زنجان 

در آخر

اگر هیچ کدام از روش‌های مورد نظر برای رفع گرفتگی توالت موثر نبودند، بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید.  این افراد با تجهیزات و دانش لازم، مشکل را به طور کامل تشخیص می‌دهند و راه حل مناسب را ارائه می‌دهند. همچنین، حواستان به ایمنی و بهداشت شخصی خود باشد و در انجام هرگونه کاری، از وسایل محافظ مانند دستکش استفاده کنید. از صبر و دقت شما سپاسگزاریم و امیدواریم که مشکل شما به زودی حل شود. در صورت داشتن سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر، با ما تماس بگیرید.

نظرات بسته شده است.

error: